Veelgestelde vragen

1. Product

1.1. Is het opzetten van de artikelen eenvoudig?

Ja, dit is heel eenvoudig! Binnen een paar minuten is jouw artikel klaar voor gebruik! Bij elk artikel die je bij ons huurt, krijg je een op- en afbouw instructielijst. Wanneer je deze stappen doorneemt, wordt het een fluitje van een cent!

1.2. Is het afbouwen van de artikelen eenvoudig?

Ja, dit is heel eenvoudig! Binnen een paar minuten is jouw artikel weer klaar om retour te gaan! Bij elk artikel die je bij ons huurt, krijg je een op- en afbouw instructielijst. Wanneer je deze stappen doorneemt, wordt het een fluitje van een cent!

1.3. Wat moet ik doen bij een nat geworden artikel?

Laat de afgehuurde artikelen bij regen altijd opstaan en bouw pas af wanneer het gestopt is met regenen. Stopt het sowieso niet met regenen, bouw dan direct het springkussen af.

1.4. Regen of onweer bij gehuurde artikelen?

Bij regen, geen stress. Al onze artikelen kunnen tegen de regen, ook mag de blower buiten blijven staan. Let op: alle elektrische contactpunten moeten afgedekt zijn tegen de regen. Bij onweer of hevige wind, laat dan het artikel zakken. Zodra het over is, kun je het artikel weer opzetten.

1.5. Moet ik de gehuurde materialen weer schoon inleveren?

Elk artikel zouden wij graag schoon terug willen krijgen, maar bij slechte weersomstandigheden begrijpen wij dat dit niet altijd mogelijk is.

1.6. Hoe krijg ik een artikel snel terug ‘’droog’’?

Je krijgt een artikel heel simpel droog door over het gehuurde artikel een handdoek te halen. Je hebt hier geen tientallen handdoeken voor nodig, wanneer de handdoek nat is wring je deze uit en doe je precies hetzelfde weer.

1.7. Hoe kan ik reserveren?

Via de website heb je per artikel een reserveerknop. Vul de gewenste data in en volg de stappen die daarna komen. We hebben zo alle nodige gegevens en kunnen hier snel aan de slag mee!

2. Afhalen

2.1. Waar kan ik mijn gehuurde artikel afhalen?

Dit kan bij onze vestiging in Vlijmen. Ons adres is te vinden bij ‘contact’.

2.2. Past het artikel in mijn auto?

Onze feestpoppen en bumperballen passen in een normale personenauto. Wil je andere artikelen huren, zoals een springkussen of ballenbakballen, dan adviseren wij om met een bus of aanhanger te komen.

2.3. Wanneer moet ik het artikel ophalen en terugbrengen?

Alle gehuurde artikelen mogen een dag voor gebruik worden opgehaald en moeten een dag na gebruik weer worden ingeleverd, hetzelfde geldt voor bezorging. Er wordt alleen maar betaald voor de dag waarop de artikelen worden gebruikt.

3. Bezorging

3.1. Wanneer wordt het artikel bij mij bezorgd?

Alle gehuurde artikelen worden een dag voor gebruik bezorgd en worden een dag na gebruik weer opgehaald, hetzelfde geldt voor afhalen. Er wordt alleen maar betaald voor de dag waarop de artikelen worden gebruikt.

3.2. Wat zijn de transportkosten?

Wij verrekenen €0,70 per gereden kilometer.

3.3. Moeten wij zelf meehelpen?

Ja, wij hopen op een helpende hand. De medewerker zorgt samen met een van jullie dat het artikel netjes retour meegenomen kan worden.

4. Betaling

4.1. Zijn jullie prijzen incl. of excl. BTW?

Al onze prijzen zijn incl. BTW, dus je staat niet voor onverwachte extra kosten!

4.2 Moet ik borg betalen?

Ja, wij hanteren €50,00 borg voor het huren van onze artikelen. Je dient zorgvuldig en netjes met onze artikelen om te gaan en wij controleren altijd al onze geretourneerde artikelen op schade of afwijkingen.

4.3 Kan ik bij jullie contant betalen?

Nee, dit is helaas niet meer bij ons mogelijk. De betaling moet 24 uur voor boeking zijn voldaan, zodat de producten op tijd voor je klaar gelegd kunnen worden.

4.4 Kan ik bij jullie online betalen?

Ja, dit is mogelijk! Je kunt veilig online betalen, nadat wij een bevestiging hebben gestuurd met daarin jouw factuur.

4.5 Kan ik bij jullie achteraf betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Voordat je bij ons een artikel huurt, moet je onze factuur online hebben betaald.

5. Annuleren

5.1. Kan ik annuleren bij slecht weer?

Nee, bij ons kun je niet annuleren bij slecht weer. Wel is er een mogelijkheid om het artikel om te boeken, als deze data beschikbaar is.

5.2. Kan ik kosteloos omboeken?

Ja, dit kan! Tot 48 uur voor de geboekte datum, is omboeken gratis. Na deze 48 uur hanteren wij 50% van de kostensom.

5.3. Wat zijn de kosten van annuleren?

Tot 24 uur voor de geboekte datum, is annuleren 50% van de kostensom. Na deze 24 uur hanteren wij 100% van de kostensom.

6. Contact

6.1. Kan ik altijd iemand bereiken?

Ja, dit kan zeker! Je kunt hiervoor mailen, de 24/7 chatknop gebruiken, Whatsappen of bellen. Onze contactgegevens staan bij ‘Contact’ en ‘Wat zijn jullie contactgegevens?’ vermeld.

6.2. Wat zijn jullie contactgegevens?

E-mailadres: info@Skyfunverhuur.nl
Website: 24/7 chatknop
Telefoonnummer: +31 6 18682919

Toch liever Whatsappen? Dat kan! Stuur een berichtje naar het bovenstaande telefoonnummer.